AUTOCENTRUM HÁJEK, SPOL. S R.O.
Autocentrum Hájek, spol. s r.o. je rodinná společnost s 25letou tradicí. Široký servisní program najde řešení pro téměř každého dopravce. Prodejní program společnosti nabízí nejen nové, ale také ojeté vozy s garancí původu, plně servisovaná v autorizovaných dílnách.
Díly hned neměníme. Snažíme se je nejprve opravit
Jsme jedna rodina a velice nám záleží na prostředí, kvalitě práce a především spokojenosti našich zákazníků a pracovníků našeho servisu.
Zastavte se u nás a přesvědčte se o našich kvalitách! Těšíme se na setkání s vámi!
Servis vozidel v záruce
- servis klimatizací
- diagnostika závad a seřízení motorů
- diagnostika wabco
- servis všech vstřikovacích systémů
- měření emisí všech typů vozidel
- ověřování a montáže tachografů
- odtahová a asistenční služba
- veškeré klempířské práce
- montáže tažných zařízení
- výroba a opravy nástaveb (valníky, skříně, nosiče kontejnerů, jeřáby, hydraulická čela)
- veškeré lakýrnické práce v lakovacím boxu
- prodej náhradních dílů a příslušenství
- opravy čelních skel
- kompletní opravy vozidel po dopravních nehodách i celkové opravy
- zajištění technické kontroly
- smluvní partner několika pojišťoven: ČPP, Česká pojišťovna, Kooperativa, ČSOB
Ručíme za kvalitu. Nahlédněte na naše certifikáty
- ISO 9001:2015
- ISO 1400:2015
Politika společnosti
pro systém managementu kvality a enviromentálního managementu.
Naše priority
Garantujeme pružnou nabídkou servisu užitkových a nákladních vozidel svou odborností a pohotovým přístupem plnit požadavky a očekávání našich zákazníků.
Vztahy s dodavateli a zákazníky udržujeme a rozvíjíme na partnerském základě.
Opakování cyklu PDCA
PLÁNUJ - PROVEĎ – VYHODNOŤ - PROVEĎ OPATŘENÍ
(anglicky: P - Plan, D - Do, C - Check, A - Act)
Pružně reagovat na měnící se tržní požadavky.
Rozhodování opírat a spolehlivá fakta a věrohodné údaje.
Výkonnost firemních procesů pravidelně měřit, analyzovat a hodnotit.
Šířit mezi zaměstnanci zásady této „Politiky kvality“ tak, aby se stala součástí firemní kultury a byla vhodným rámcem pro plnění cílů kvality.
Identifikovat u produktů a procesů aspekty, rizika a příležitosti.
Přijímat a plnit opatření pro ovlivňování aspektů, snižování dopadu rizik a k využívánípříležitostí.
Vedení firmy se zavazuje
- SYSTÉM
- CÍLE
- ZDROJE A PODMÍNKY
- LEGISLATIVA
Systém řízení kvality udržovat, rozvíjet a trvale zlepšovat.
Stanovovat na podporu politiky kvality měřitelné cíle.
Poskytovat zdroje a podmínky zaměstnancům pro naplnění dané politiky.
Plnit požadavky platné legislativy.
Od zaměstnanců vedení firmy očekává
- SYSTÉM A POSTUPY
- SAMOKONTROLA
- NÁMĚTY
- KOMUNIKACE
Dodržování postupů systémů kvality a vnitřních předpisů.
Samokontrola výsledků vlastní činnosti, předcházení chybám.
Vyhledávání námětů ke zlepšování vlastní práce.
Komunikaci a spolupráce s kolegy.