AUTOCENTRUM HÁJEK, SPOL. S R.O.

Autocentrum Hájek, spol. s r.o. je rodinná společnost s 25letou tradicí. Široký servisní  program najde řešení pro téměř každého dopravce. Prodejní program společnosti nabízí nejen nové, ale také ojeté vozy s garancí původu, plně servisovaná v autorizovaných dílnách.

Díly hned neměníme. Snažíme se je nejprve opravit

Jsme jedna rodina a velice nám záleží na prostředí, kvalitě práce a především spokojenosti našich zákazníků  a pracovníků našeho servisu.
 
Zastavte se u nás a přesvědčte se o našich kvalitách! Těšíme se na setkání s vámi!

Servis vozidel v záruce

  • servis klimatizací
  • diagnostika závad a seřízení motorů
  • diagnostika wabco
  • servis všech vstřikovacích systémů
  • měření emisí všech typů vozidel
  • ověřování a montáže tachografů
  • odtahová a asistenční služba
  • veškeré klempířské práce
  • montáže tažných zařízení
  • výroba a opravy nástaveb (valníky, skříně, nosiče kontejnerů, jeřáby, hydraulická čela)
  • veškeré lakýrnické práce v lakovacím boxu
  • prodej náhradních dílů a příslušenství
  • opravy čelních skel
  • kompletní opravy vozidel po dopravních  nehodách i celkové opravy
  • zajištění technické kontroly
  • smluvní partner několika pojišťoven: ČPP, Česká pojišťovna, Kooperativa, ČSOB

Ručíme za kvalitu. Nahlédněte na naše certifikáty

nahled-382-iso-2018-2020-1
nahled-383-iso-2018-2020-2

Politika společnosti

pro systém managementu kvality a enviromentálního managementu.

Naše priority

Garantujeme pružnou nabídkou servisu užitkových a nákladních vozidel svou odborností a pohotovým přístupem plnit požadavky a očekávání našich zákazníků.
Vztahy s dodavateli a zákazníky udržujeme a rozvíjíme na partnerském základě.

Opakování cyklu PDCA

PLÁNUJ - PROVEĎ – VYHODNOŤ - PROVEĎ OPATŘENÍ
(anglicky: P  - Plan, D  -  Do, C - Check, A - Act)
Pružně reagovat na měnící se tržní požadavky.
 
Rozhodování opírat a spolehlivá fakta a věrohodné údaje.
Výkonnost firemních procesů pravidelně měřit, analyzovat a hodnotit.   
 
Šířit mezi zaměstnanci zásady této „Politiky kvality“ tak, aby se stala součástí firemní kultury a byla vhodným rámcem pro plnění cílů kvality.
Identifikovat u produktů a procesů aspekty, rizika a příležitosti.
 
Přijímat a plnit opatření pro ovlivňování aspektů, snižování dopadu rizik a k využívánípříležitostí.

Vedení firmy se zavazuje

Systém řízení kvality udržovat, rozvíjet a trvale zlepšovat.
Stanovovat na podporu politiky kvality měřitelné cíle.
Poskytovat zdroje a podmínky zaměstnancům pro naplnění dané politiky.
Plnit požadavky platné legislativy.

Od zaměstnanců vedení firmy očekává

Dodržování postupů systémů kvality a vnitřních předpisů.
Samokontrola výsledků vlastní činnosti, předcházení chybám.
Vyhledávání námětů ke zlepšování vlastní práce.
Komunikaci a spolupráce s kolegy.